Evolve Beta: evolválj magadnak Godzillát!

2015. január 28. 20:50 - Tai Po

evolvekesz.jpg

Ha azt hitted most komoly Godzilla méretű szörnnyel fogod lealázni a nyomoronc kis emberszabásúakat, hát nagyot tévedsz! De akkor miről szól az Evolve Beta valójában?

 

Mi lehet annál jobb, mint egy óriási ragadozóval sírása bírni a világ másik oldalán kontrollert csapkodó gémereket? Mi lehet annál jobb, mint egy online ellenfelet felfalni, és a mikrofonba üvölteni valami rondát? Mondom! Nem sok jobb dolog van az online géming terén! Jó lesz erre az Evolve?

 

Eljött hát az idő, hogy újra tehettünk egy kört a szörnyes cuccal. Én akarok a szörny lenni! Én akarom tűzbe borítani a satnya vadászokat, felfalni, széttépni, eltaposni! Tudod, mit akarok?  Ki akarlak belezni! Mert én a Szörny vagyok!

evolvekep.jpg

Erre első körben vadász lettem, szabványos fps, nagy puskával. Jött is a szörny, ami jó kicsi volt mondjuk, de én aztán durrogtattam bele, ami csak volt, az meg csak csaholt, mondom, jó kicsi ez a vacak, de nagyon milyen sok élete van. Küzdöttem vele, mint az állat.

Mire kiderült, hogy az a nyáladzó kutyaszerű cucc velem van. Nem tudom miért nem szólt valamit Frakk, hogy testvérem ne lőj már mert veled vagyok.

El kell mondjam, hogy amint megláttuk a szörnyet az eszeveszettül támadta a többieket, miközben engem elkapott egy ilyen nagy békaszerű bivaly, a szájába vette a lábaimat és összevissza rázott. Már a földön fetrengett a karakterem és a pisztolyával hadonászott segítségért, mire a szörnyet legyőzték a többiek.

Na így kezdődött a pályafutásom az Evolve bétában!

Egyébként a játék arról szól, hogy négy emberkarakter kergeti a szörnyet. A szörny is ember, csak ő szörnyül néz ki, és nem az emberekkel van.

Állítólag lesz single player rész is, ami biztos, hogy mókás lesz. Jelen állás szerint számomra szörnyként nem sok babér termett. Amint megtalált a vadász, a csapdakészítő, az orvos, meg a támogató szolgálat, mindjárt eszeveszett gombcsapkodást tartottam. Pedig az elején úgy szaladtam előlük, mintha nyuszi lettem volna, nem egy felgyúrt tűzokádó agresszív karmos állat! Menekültem, meg osontam, hogy a fantasztikus négyes ne találjon meg, szépen szimatoltam is, hogy tudjam, merre járnak. Ettem a faunát serényen, kiettem a pályán elszórt állatokból a pajzsokat. De a vége mindig a az lett hogy a Jackson four elintézett. 

Na, most vadászként egészem más a helyzet. Szépen utána kell futni a szörnynek és brutálisan el kell kapni. Ott szükség van a csapatmunkára, mert egyedül csak desszert vagy.  Ebből a szemszögből a szörny valóban nagy, valóban félelmetes, valóban inkább elszaladtam volna előle.

szornykep2.jpg

Az alfa még elég béna volt,  de ez a béta már klasszisokkal jobb.  Az biztos, hogy nem a kezdők paradicsoma a játék, mert nagyon sok képességet csak később lehet kinyitni, ám cserébe sok a fejlesztési lehetőség. Jópofa fejlődési egyenes van, ahol aztán láthatod hogy még mennyire nyomorult vagy.

Úgy néz ki, hogy mire megjelenik, nagyon sok tartalom lesz benne, a visszajelzések alapján már az alfa állapotból is nagyot lépett a játék, ha még most finomhangolják, és meglesz a megfelelő közönség, az tuti, hogy jó játék lesz!

 

Csípős véleménye: Na, öt játékos nagy felfordulást nem csinál ebben a játékban. Szerintem jó gagyi az egész. A békésen eszegető szörnyre rátámadnak a csúnya bácsik. A fejlődés lassú, a szörnnyel való találkozás után már inkább ilyen Benny Hill Show-ba megy át a játék: repkedő karakterek dühöngő fenevad, számomra élvezhetetlen!

Paprika véleménye: Ez az aszimmetrikus gameplay nagyon jó móka, egy megfelelő játékos a szörnyet irányítva komoly fejtörést okozhat a vadászoknak. Végre nem egy agyatlan lövölde. Ez a játék megkövetel némi intelligenciát is.  Amellett, hogy mindenkinek ki kell ismernie a szerepét, fontos a türelem, a tervezés, a képességek megfelelő használata. Erre a játékra igazán rá lehet húzni az „easy to learn, hard to master” jelzőt. Nagyszerű móka lesz ez!

 

Mi a GamerBajusz és mit keresel itt? 

Az utóbbiról fogalmunk sincsen, de az előbbit megválaszoljuk: egy hely, ahol végre megtalálod milyenek igazából a játékok! Nincs szakmai szemléletmód, nincsen szakzsargon, nincsen 10-es skála, ahol minden játék 6 pont feletti értékelést kap. Ha valami rossz, akkor az arcodba vágjuk. Ha valami egy életre szóló élmény, akkor nem kíméljük a szavakat, hogy ezt elmondjuk neked. 

Ja, és pödörjük a bajszunkat! NON-STOP, úgy hogy ne maradj le egy pödrésről sem: kövess minket Facebook-on!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamerbajusz.blog.hu/api/trackback/id/tr337098947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása