Hihetetlen dolgokra készteti az embert a FIFA!

2015. április 18. 11:16 - Tai Po

broken-playstation-3-controller-hd-wallpaper-1060x595.jpg

Mindenki ismeri a focit, az EA FIFA sorozatát pedig nincs olyan gamer aki ne ismerné. Évente megjelenik, évente felmérgel, évente controllerek törnek szét miatta. De olyat még nem láttam, hogy egy játék miatt valaki elcserélje e Playstation 4-et! Most olyan dolog történt, ami eddigi gamer pályafutásunk alatt ismeretlen volt! Kattintsatok!

 

Nem vagyok valami nagy FIFA játékos, de mivel gyorsan beletanulok mindenbe, ebbe is sikerült olyan szintre jutnom, hogy néha hihetetlenül megy. Biztosan mindenki tudja milyen az, ha olyan ellenféllel kerül össze aki jobb is nálad és még dumál is közben. A controllert földhözvágva káromkodás közepette dobnád ki az egész gépet TV-vel együtt az ablakon.

jack-nicholson.gif

Én szoktam mondani hogy tedd fel a géped az Ebay-re és vegyél egy Wii-t aztán nyomjad a Mario-t! Ez pláne idegesítő.

 Pláne úgy, hogy az akivel játszottam rendre durván elvert a FIFA 14-ben amit szintén Ebay-ről rendeltünk, mert olcsó. Jöttek is a vereségek szép számmal, nekem már egy párna volt rakva a szék elé és azt öklöztem mérgemben. 

Az Online friendlies egy nagy kamu, semmi barátságos nem volt abban hogy már leírhatatlan szitkokat szórtunk egymásra, az ordítozásom állítólag az utca végéig is elhallatszott. Minden este megkérdeztem magamtól kell ez nekem? Kell, hogy idegesen feküdjek le és C. Ronaldo-val meg a többiekkel álmodjak, akik az üres kapumba a Holdról is gólokat lőnek? Ha nem online játszottunk volna még össze is verekedünk:)!

show-rage-o.gif

Teljesen kikészített a FIFA! Még Youtube videókat is néztem, hogy hogy is kellene egyszerűen gólokat lőni, gyakoroltam, edzettem mint Rocky Balboa. Semmi eredménye nem volt.

rage-8.gif

De aztán bejött! Én nyertem, jó nagy lett az arcom is, természetesen és egy végső összecsapás végleg pontot tett a FIFA 14 végére.

nevtelen.jpg

És itt a videó ami a fordulatot elhozta. 

 

 

 

Mi a GamerBajusz és mit keresel itt? 

Az utóbbiról fogalmunk sincsen, de az előbbit megválaszoljuk: egy hely, ahol végre megtalálod milyenek igazából a játékok! Nincs szakmai szemléletmód, nincsen szakzsargon, nincsen 10-es skála, ahol minden játék 6 pont feletti értékelést kap. Ha valami rossz, akkor az arcodba vágjuk. Ha valami egy életre szóló élmény, akkor nem kíméljük a szavakat, hogy ezt elmondjuk neked. 

Ja, és pödörjük a bajszunkat! NON-STOP, úgy hogy ne maradj le egy pödrésről sem:

kövess minket Facebook-on!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamerbajusz.blog.hu/api/trackback/id/tr917374150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása