Hogy lett 5 óra a The Order 1886 játékideje? Most kiderült! Exkluzív interjú a vezető fejlesztővel

2015. március 04. 18:53 - Tai Po

nbggqm8.jpg

Az új generációs konzolok új hozzáállást is hoztak. Ha megjelenik valami új játék, akkor rögtön előkerülnek a negatív hangnemű kritikák. Miért csak 30 fps, miért nem FULL HD, miért nem hosszabb, vagy miért nem rövidebb? Úgy tűnik nem lehet megfelelni a kritikusoknak.

Most a Ready At Dawn vezető fejlesztői reagálnak a The Order 1886-ot ért kritikákra. Biztosan tudjátok, hogy a játék elég vegyes értékeléseket kapott.

Mi nagyon vártuk, és mint az előbbi cikkünkben is említettük egy akció játéknak nem is kell több!

Mivel még mi nem teszteltük, így az alábbiakat sem megerősíteni, sem megcáfolni nem tudjuk.

 

Mi a GamerBajusz és mit keresel itt? 

Az utóbbiról fogalmunk sincsen, de az előbbit megválaszoljuk: egy hely, ahol végre megtalálod milyenek igazából a játékok! Nincs szakmai szemléletmód, nincsen szakzsargon, nincsen 10-es skála, ahol minden játék 6 pont feletti értékelést kap. Ha valami rossz, akkor az arcodba vágjuk. Ha valami egy életre szóló élmény, akkor nem kíméljük a szavakat, hogy ezt elmondjuk neked. 

Ja, és pödörjük a bajszunkat! NON-STOP, úgy hogy ne maradj le egy pödrésről sem: kövess minket Facebook-on!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamerbajusz.blog.hu/api/trackback/id/tr987193259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása