Superhot- pofánvágás a böngészőből

2015. március 02. 17:51 - Tai Po

superhotblikk.jpg

Ritkán fordul elő, hogy felfigyelek egy olyan címre, ami egyrészt indie fejlesztés, másrészt még most kalapozták össze rá a pénzt. Mondjuk, ez azt is jelenti, hogy eddig talán soha nem volt olyan, hogy valamit egy ilyen böngészős Unity player-es verzió után máris előrendeltem volna.  Ám most megtörtént, úgy tenyereltem rá a 14 dolláros előrendelésre, ahogy csak bírtam. Mert ez tényleg szuper forró, nem olyan sztármagazinosan, hanem olyan lezseren.

Amit a Superhotban látsz az tudod mit csinál? Egy böngésző ablakában sakkot csinál egy agyatlan FPS-ből, mindezt olyan könnyedséggel, hogy nem is érted miért ez az első. Mert a maxpayne-i bullet time-ből ez egyenesen következne az, hogy az idő aztán teljesen megáll.

Tudod mit? Csak ültem a laptop előtt, bambán bámulva ki a fejemből nyílván a Facebookon kattintgattam a semmit, aztán egyszer csak Superhot. Orrba is vágott. Pimaszul röhögve törli képen az FPS zsáner összes szabályát félkészen, meztelen, rendes textúrák nélkül, egy szál pisztollyal meg piros napszemüveges ellenfelekkel.

superhot_scr3.png

Ezt azért ki kell próbálnod! Én ezt az egész indie irányvonalat egy viccnek tartottam, ami kitermelte a kő szimulátort meg a fű szimulátort. Az indie ilyen pixeles retro vackokat mutatott eddig nekem. De most!

Ha megállok nem telik az idő, ha megmozdulok máris mozgásba lendül mindenki. Mekkora ötlet! A golyók mátrixosan csíkot húznak maguk után, kikerülhetőek, látványosak. Akarom a következő Call Of Duty-ban! A kampányban új feature-ként, időfagyasztás, vagy valami, jobb lenne, mint a Fish AI.

superhot_scr2.png

Szóval a Superhot nagyon forró cucc, nagyon ajánlom a kipróbálását, mert stílusos, és tényleg baromi jó vele egy kis John Woo-s akciót rendezni!

Itt ki is próbálhatod!: http://superhotgame.com/play-prototype

Csípős véleménye: Ájuljatok el már egy böngészős játéktól! Eszem eldobom, mikor ott vannak a rendes játékok. Most, hogy így teleraktad a gatyád tőle, meg leesett az állad már kíváncsi vagyok rá én is, de tuti nem fogok böngészőben nyomulni.

 

Paprika véleménye: A stílust nem lehet pénzen venni. Stílusod vagy van, vagy nincs. A Superhot olyan, mint a joghurt reklám, kell egy bukósisak a fejedre, hogy miért nem jutott nekem eszembe. Stílus, művészet, kortárs művészet, ezek a szavak jutottak eszembe a játék alatt. Közbe meg osztod a fejlövéseket, zseniális!

 superhot.jpg

Mi a GamerBajusz és mit keresel itt? 

 

Az utóbbiról fogalmunk sincsen, de az előbbit megválaszoljuk: egy hely, ahol végre megtalálod milyenek igazából a játékok! Nincs szakmai szemléletmód, nincsen szakzsargon, nincsen 10-es skála, ahol minden játék 6 pont feletti értékelést kap. Ha valami rossz, akkor az arcodba vágjuk. Ha valami egy életre szóló élmény, akkor nem kíméljük a szavakat, hogy ezt elmondjuk neked. 

 

Ja, és pödörjük a bajszunkat! NON-STOP, úgy hogy ne maradj le egy pödrésről sem:

kövess minket Facebook-on!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamerbajusz.blog.hu/api/trackback/id/tr677234283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása