Mortal Kombat X- Az alázás

2015. április 28. 21:50 - Tai Po

skorpio22.jpg

„ A c-t k-nak ejtik!” hangzott az híres mondat az Argo-ban. A Netherealm-nél ezt úgy betartották, hogy nem csak úgy ejtik, hanem úgy is írják. Valljuk be azért egy MC (emszí) rövidítés elég bénán nézett volna ki.

A Mortal Kombat maga a videojátékok ördöge. Véres, verekedős, brutális. Hogy milyen is mikor a melletted ülő barátodnak letéped a fejét? A Mortal Kombat megmutatja!

A legvéresebb legbrutálisabb Mortal Kombat ez, amit eddig a szem látott. A röntgen kamera már eddig is szerepelt a játék reboot-jában, de most elolvashatjátok milyen élmény az első találkozás a játékkal. Elég volt a tesztekből!

 

Gondoltam több mint 20 éves gaming múlttal rögtön az online résszel fogok kezdeni, csinálok egy alázós videót aztán röhögök a markomban. De gyorsan irgalmatlan csapkodás lett a vége mert úgy vertek mint a rongybabát. Scorpion választottam pedig ott volt a sok kimondhatatlan nevű kínai ninja harcos is. Gondolkoztam Liu Kang-en is, de hát olyan gnómként néz ki szegény, hogy sajnáltam volna, ha elverték volna ezek a kitanult játékosok.

giphy_1.gif

Miután kivégeztek, letépték a fejem, lerúgták a vesém, fagyasztva eltörték a gerincem és már úgy nyomorgattam a controllert, hogy kiléptem a menübe. Gondoltam ennek a fele sem tréfa, vagy agyvérzést kapok, vagy kitanulom a Mortal Kombat X-et.

Át is tértem a Story módhoz, ahol Johnny Cage repkedett, de közben a telefonomon néztem a mozgásokat, erre a szemem sarkából látom, hogy az átvezető alatt már Scorpion veri Cage fejét és villognak a QTE jelenetekből ismert gombok. Tudod mi lett? A végén ott is jól elvertek. Úgy felmérgeltem magam, hogy megvettem a Mortal Kombat-ot éjjel Vitára is és gondoltam a munkahelyen nyomatni fogom, nem érdekel engem semmi, engem megaláztak ezt nem lehet annyiban hagyni. Nem érdekel, ha kirúgnak is miatta, de estére én leszek a Mortal császár, a Scorpionnal alázó, a kivégző. Nyílván egész nap nyomattam a Vitán, de ugye az nem ugyanaz, viszont az alapokat és a játékmechanikát szépen elsajátítottam benne.

tumblr_musa9ihgqk1rvezeso1_400.gif

Nem értettem, hamarabb tanultam meg a Mortal 1-2-3 kivégzéseit, mint írni, most meg ilyen Noobpl4y3r2004-ek vernek halomra. Estére a helyzet nem sokat változott, tapostak szaggattak, aláztak, visítottak rajtam a 10 évesek, hallottam a hangjukat, azt a vékony röhögést, a noobozást. Nem bírtam.

starship-troopers-noob.gif

Oké, vállalom totál béna vagyok. Így hát megszégyenítve, a padlóba vert öklömet fájlalva elindítottam a beginner tutorialt. Ó azt a megszégyenülést mikor háromszor kellett kivitelezni egy egygombos ütést, aztán egy másikat. Lüktető fejjel ugráltam előre hátra. Igazi pancserként kezelt a játék. Végigvertem aztán a bambán néző Sub-Zero-t, aki ugye meg sem mozdult.

maxresdefault.jpg

Megjöttek a mozdulatok, ó igen, teleport excellent csáklya, teleport excellent csáklya, két kombó és úgy éreztem most aztán itt a lehetőség, hogy valakit aztán úgy szét szpemmeljek ezzel a kombinációval hogy kilépve felrobbanjon a feje!

Jöttek is az eredmények sikerült nyerni, de még így is sok volt az alázás. Goro meg egy vadállat. Ez a játékot tanulni kell nincs mese. Úgyhogy nekem is tanulnom kell. De itt egy komoly videó:

 

 

 

Paprika véleménye: Végre egy igazi retro játék modern köntösben. Végletekig lecsiszolt Mortal Kombat esszencia, ez kellett már ide. Brutális? Igen az, mert annak kell lennie. Ez azért mégiscsak egy Mortal Kombat!

 

Csípős véleménye: Ki foglak belezni! Ki foglak belezni! Ki foglak belezni!

 

Mi a GamerBajusz és mit keresel itt? 

 

Az utóbbiról fogalmunk sincsen, de az előbbit megválaszoljuk: egy hely, ahol végre megtalálod milyenek igazából a játékok! Nincs szakmai szemléletmód, nincsen szakzsargon, nincsen 10-es skála, ahol minden játék 6 pont feletti értékelést kap. Ha valami rossz, akkor az arcodba vágjuk. Ha valami egy életre szóló élmény, akkor nem kíméljük a szavakat, hogy ezt elmondjuk neked. 

 

Ja, és pödörjük a bajszunkat! NON-STOP, úgy hogy ne maradj le egy pödrésről sem:

kövess minket Facebook-on!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamerbajusz.blog.hu/api/trackback/id/tr397407196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása